خانما اسم سهیل قشنگ تره یا آرمان؟؟؟

۹ پاسخ

آرمان قشنگه عزیزم

آرمان

سهیل.

سهیل قشنگتره

نظر کسی مهم نیست خودت کدومو دوسداری اونو بزار… به نظر من که این اسما خیلی اسمای بزرگیه

آرمان

من خیلی ارمان دوست دااشتمم ولی همسرم میگه علی باشه😅

آرمان

من میخوام بزارم سهیل😁🥰

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۱۰ ماهگی
مامان علیسان🩵👼🏻 مامان علیسان🩵👼🏻 ۴ ماهگی
مامان مهراد🫀 مامان مهراد🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخمل کوچولو 😍 مامان دخمل کوچولو 😍 ۸ ماهگی