خانما اسم علیسان قشنگ تره یا علی؟

۲۳ پاسخ

علی هیچوقت از مد نمیفته همیشه قشنگه روان تر هم تلفظ میشه

علی

فقط علیییییییی

علی صددرصد گلم

علی😍😍😍

علی قشنگه
کاری ب قدیم و جدید بودن هم نداره

علی قشنگ تره

علیییی

علی

علی‌

علی.

علیسان

علیسان

اسم قشنگی علیسان همن علی مرغی نمیکنه

ای خدا من باردار شدم گفتم اگه پسر بود اسمشو علیسان بزارم ولی نشد

علی
علیسان مانند علی میشه معنیش

علی قدیمیه

علیسان
ایلیا هم میتونی بزاری اگه اسم و مفهوم علی برات مهمه

علیسان

علیسان

علیسان

علیسان جدیدتره

علیسان

سوال های مرتبط

مامان فندوووق💙💙 مامان فندوووق💙💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱۲ ماهگی
مامان آیسانا🩷آوینا مامان آیسانا🩷آوینا ۱۰ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد🫀 مامان مهراد🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل دختر💞 مامان گل دختر💞 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پشمک🩷🍬 مامان پشمک🩷🍬 ۶ ماهگی