اسم علی قشنگ تره یا امیر علی

۲۰ پاسخ

سلیقه من نیستن عزیزم ولی در کل همیشه ۱ اسمی بهتر از دو اسمی هست برای صدا کردن

امیر علی

علی قشنگه

علیسان😉

دوتاش خیلی قشنگه

علی

امیر علی

بنظرم اگه میخواین حتما علی داشته باشه علی یار یا علیسان بذارین

هردو😍

علی

هردو

امیرعلی

امیر علی بزاری صداش میکنن امیر اگر علی رو دوست داری بزار علی

فامیلی شوهرت اگ تکی امیرعلی قشنگه
اگه فامیلیش دوتاییه علی

امیرعلی

علی خیلی قشنگتره

امیر اسمو زشت میکنه

علی به نظر من

یه چیزی بزار به نفس بیاد

علی خاصه
امیرعلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵👼🏻 مامان علیسان🩵👼🏻 ۴ ماهگی
بابای امیر علی بابای امیر علی ۴ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی