سلیقه من نیستن عزیزم ولی در کل همیشه ۱ اسمی بهتر از دو اسمی هست برای صدا کردن
امیر علی
علی قشنگه
علیسان😉
دوتاش خیلی قشنگه
علی
امیر علی
بنظرم اگه میخواین حتما علی داشته باشه علی یار یا علیسان بذارین
هردو😍
علی
هردو
امیرعلی
امیر علی بزاری صداش میکنن امیر اگر علی رو دوست داری بزار علی
فامیلی شوهرت اگ تکی امیرعلی قشنگه
اگه فامیلیش دوتاییه علی
امیرعلی
علی خیلی قشنگتره
امیر اسمو زشت میکنه
علی به نظر من
یه چیزی بزار به نفس بیاد
علی خاصه
امیرعلی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.