فرنی دربارداری ضررداره با نشاسته گندم؟

۸ پاسخ

سلام خانما. امروز بچه ام حرکاتش ضعیف شده چکار کنم؟ خیلی نگرانم

تازه حلیم گندم هم باعث افزایش وزن جنین میشه

دکتر به من گفت فرنی باارد برنج بخورم برای وزن جنین

عالیه هیچ ضرری نداره واسه وزن بچه هم خوبه

درست میکنم میزارم یخچال صبحانه میخورم یا سرشب میخورم

باارد برنج درست کن برا وزنگیری جنین عالیه من الان خوردم😋

نه چه بدی داره کلا تو بارداری همه چی باید بخوری ولی زیاده روی حتی چیزی که خاصیت داره خوب نیست مثلا من زعفرون هم تو غذا مصرف میکنم ولی زیاد نه پس همه چی در حد کم یا یکی دوبار مصرف مشکلی نداره

نه برای وزن دهی جنین هم عالیه

سوال های مرتبط

مامان زینب مامان زینب هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وسوم بارداری