۶ پاسخ

زوده

چهارماه زوده برا شیشه گرفتن

دختر من الا میگیره ولی وقتی شیر زیاد داخلشه سنگینه با کمک خودم میگیره

نه نمیگیره

په بابا پسر من نمیگیره. شیش و میگیره. خودم. ول کنم اونم ول میکنه. موقع خوردن نه

پسر من میگیره ولی بعضی اوقات نمیگیره با اینور اونور بازی میکنه

سوال های مرتبط

مامان صورتی قشنگم مامان صورتی قشنگم هفته سی‌ام بارداری