کیا استراحت مطلق هستن؟

۸ پاسخ

من..چجوری میگذرونین وقتتونو؟دارم دق میکنم

مــــــــــن🥺ولی بشدت خیره😑

من از همون اول مطلقم

من از سه ماهگی که سرکلاژ کردم فقط واسه توالت پا میشم 🥺

من😞خستم واقعا

من ولی خودمو از مطلقی دراوردم

فقط دوس دارم بگذره زمان😁

حاضر🖐🏻

سوال های مرتبط

مامان ❤️پناه❤️ مامان ❤️پناه❤️ ۳ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری