۸ پاسخ

من سرکلاژ شدم ۱۰ روز اول استراحت مطلق بودم بعدش که دکترم چک کرد گفت میتونی کارای سبک بکنی

من استراحت مطلق فقط سرویس حموم
بااین حال طول سرویکس اومد پایین الانم ک فانلینگ شدم
بدن هرکی فرق داره
ولی تو استراحتتو کامل داشته باش بنطر من

من که همش خوابم فقط برا سرویس بلند میشم ولی بعضی وقتا میشینم الان دو هفته شده یعنی نباید بشینم؟

من بارداری قیلی سرکلاز بودم زیاد تحرک میکردم جنین به پایین شکمم می اومد تقریبا استراحت مطلق بودم خیلی سخته خدا به همه مریضها شفا بده به اونایی که بچه میخوان بچه بده وهمه حامله ها به سلامتی زایمان کنند امین

من سرکلاژ کردم سه هفته استراحت مطلق بودم بعدش دکترم گفت فقط کار سنگین نکن ولی کاراهاتو انجام بده و نمیخواد همش بخوابی

من دراز کشیده ام در حد سرویس میرم میام. یه آب میخورم یا وسیله برمیدارم از یخچال در همین حد

من دوهفته اول فقط تخت و دستشویی
بعدش یکم تو خونه راه میرم

من غذا درست میکنم ظرف میشورم همین

سوال های مرتبط

مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان ❤️پناه❤️ مامان ❤️پناه❤️ ۳ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی
مامان یکی یدونم🩵🐣 مامان یکی یدونم🩵🐣 هفته سی‌ام بارداری