من سرکلاژ شدم ۱۰ روز اول استراحت مطلق بودم بعدش که دکترم چک کرد گفت میتونی کارای سبک بکنی
من استراحت مطلق فقط سرویس حموم
بااین حال طول سرویکس اومد پایین الانم ک فانلینگ شدم
بدن هرکی فرق داره
ولی تو استراحتتو کامل داشته باش بنطر من
من که همش خوابم فقط برا سرویس بلند میشم ولی بعضی وقتا میشینم الان دو هفته شده یعنی نباید بشینم؟
من بارداری قیلی سرکلاز بودم زیاد تحرک میکردم جنین به پایین شکمم می اومد تقریبا استراحت مطلق بودم خیلی سخته خدا به همه مریضها شفا بده به اونایی که بچه میخوان بچه بده وهمه حامله ها به سلامتی زایمان کنند امین
من سرکلاژ کردم سه هفته استراحت مطلق بودم بعدش دکترم گفت فقط کار سنگین نکن ولی کاراهاتو انجام بده و نمیخواد همش بخوابی
من دراز کشیده ام در حد سرویس میرم میام. یه آب میخورم یا وسیله برمیدارم از یخچال در همین حد
من دوهفته اول فقط تخت و دستشویی
بعدش یکم تو خونه راه میرم
من غذا درست میکنم ظرف میشورم همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.