۷ پاسخ

نه کن الان ۲۷ هفته و ۵ روز هستم یک کیلو و صد و سی هست دکتر گفت خوبه

عیبی نداره زیاد باشه که خوبه

امان از دست این دکترا فقط بلدن آدمو نگران کنن
یا میگن زیاده یا میگن کمه
خیلی هم عالیه
فقط مواظب دیابت خودت باش

من قند ندارم شکمم هم بزرگ نیس خوبه،ولی وزن بچم ۱۲۰۰بود دقیقا توی ۲۷و سه روز،دکترم گفت خوبه

شکمت هم بزرگه؟

چ علایمی داشتی که بعد ازمایش دادی قندت بالا بود؟

فکر کنم خیلی زیاد که نیست

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ ۱ ماهگی
مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری