سلام مامانا پوره سیب زمینی چجوری واسه نینیم درست کنم🙃

۳ پاسخ

من امروز دادم سیب آبپز کردم با شیر رقیقش کردم خیلی خیلی رقیقش کن چون همینجوری هم پسرم نمیتونست درست قورت بده

سیب زمینی بپز ، با هرچی که میخوای پوره ش کن قشنگ یه کوچولو کره بهش بزن ، یا با شیر خودت یا شیرخشک رقیقش کن

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان بهار مامان بهار ۹ ماهگی
مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی
مامان 💕ایلار🫠🌙 مامان 💕ایلار🫠🌙 ۸ ماهگی
مامان مامان آرین😘 مامان مامان آرین😘 ۱۷ ماهگی