۴ پاسخ

دکترم گفت هفته ۲۴ برم آزمایش قند و هفته ۲۶ هم سنو رشد برم

فقط قند تا ۲۸ هفته بعد دیگه سونو‌وزن

ازمایش گلولز برای اینکه بدون قند باردادیتون چقده. چکاب ک ندارید

۲۴ آزمایش قند دیگ نداری فقط دوتا سونو ک برای وزن

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلي🩵🪼🐋 مامان فسقلي🩵🪼🐋 هفته بیست‌ونهم بارداری