خانمادمابدن بچمه تب داره ایا؟؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

بله تب داره

بهش پاراکید بده یکم تب داره

داره تب می‌کنه. از ۳۷.۵ به بعد تبه

بله

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱۳ ماهگی
مامان جانا مامان جانا ۱۲ ماهگی