۴ پاسخ

نه خیلی گرون نیستند . دولت خیلی از هزینش رو میده . باید حتما ی بیمه باشی . حتی بیمه سلامت هم باشی دولتی حساب میکنه .

سلام با داروها سی میلیونی درمیاد

سلام آره خیلی گرونه

دقیق نمیدونم الان چند میشه،من سال پیش تابستون پانکچر شدم،ولی گرونه بله، هر سری شاید دو تومنی بشه و یخچالی ان آمپولا

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری
پسر مامانش پسر مامانش قصد بارداری
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری