۵ پاسخ

کپسولشو بخور با آب هویج

قرصشو بگیر بخور منم قطره شو نمی‌تونستم بخورم خیلی بد مزه بود

یه تیکه قند بنداز توش

اره منم ی بار ازش خوردم فقط😁😁

پودر بگیر بخور بجا قطره من پودر میخورم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۳ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان 🐣🐣 ها💙 مامان 🐣🐣 ها💙 ۹ ماهگی