۶ پاسخ

عزیزم باید تحمل کنی 😔 من هنوز دارم😭

هعی منی که اسید معده میارم بالا دیگه
خیلی بده گلوم سوخته

آدامس بخور خوب میشه

نه هنوز دکترم نیسش تااخر هفته

اخی اشکال نداره درداشم شیرینه

دکتر نرفتی؟

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷🧸🍼🐣 مامان نیهان🩷🧸🍼🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان آیناز مامان آیناز هفته سیزدهم بارداری