خانما جگر بخورم ضرر نداره؟

۱۱ پاسخ

همه چی زیادش ضرره کم بخور خیلی کم

ممنوع

ممنوع گلم

نخور کلا

جگر رحم لیز میکنه بچه سقط میشه نخوری

من ک خوردم اما نه زیاد

من خواهر شوهرم یه عالمه جیگر گوسفند خورد و نه سقط کرد نه چیزی ، ولی نخور نخوری بهتره

عزیزم توهمین گهواره هم درباره جیکر گفته ک فقط زیاد روی نباید بکنی برو بخون منک خوردم رو دوتا بارداریم

عزیزم در حد هوس جیگری ک کاااامل پخته شده بخور . خیلی کم .

خیلیم داره نخور

ضرر داره نخور

سوال های مرتبط

الهه ناز الهه ناز قصد بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رضا❤️ مامان رضا❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان یدونه💖 مامان یدونه💖 ۲ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نوزدهم بارداری
مامان حبه قند🥹🍓🥨🍼 مامان حبه قند🥹🍓🥨🍼 هفته نوزدهم بارداری