مامانا چغاله بادام اشکال داره بخوریم؟

۶ پاسخ

نوش جون همتون مرسی

نه منک خیلی میخورم تا الانم هیچیم نشده ولی اگ معدت حساسه کم بخور ممکنه دل درد بگیری

نه خوبه میتونی بخوری
منکه خیلی میخورم

منم عاشق چاقاله ام
حسابی خوردم😅

وای من انقد خوردم هوسم دارم اصن میخورم انگار گوشت میشه به تنم😂

عزیز دلم کم بخور در حد رفع هوست نخوری بیای بگی چغاله بادوم خوردم شکم درد گرفتم

سوال های مرتبط

مامان asal مامان asal روزهای ابتدایی تولد
مامان دل آرام😌 مامان دل آرام😌 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۲ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی