خانوما برای رشد فولیکول چی خوبه

۳ پاسخ

فقط دارو و شیرینی واینا نخوری. من خیلی فولی ریز داشتم یه ماه دارومصرف کردم فولیکولام خیلی خوب شدن

دکتر ب من لتروزول داد

ژل رویال و البته دارو

سوال های مرتبط

مامان فندقم 💙 مامان فندقم 💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهفتم بارداری