بچه ها اگر بتا افت کنه دیگه رشد نداره نه ؟؟

۴ پاسخ

منم بعد انتقال اینحوری شدم دوتا ساک بارداری تشکیل بود بتامم تا ۶۰۰رفت ولی دکتر جنین ندید و دوباره تکرار ازمایش دادن که بتام شده بود ۵۰ و داروهامو قطع کردم و پریود شدم دکترم گفت جنین رشد نکرده

چند بود بتا ؟
تکرارش چند ؟

نه عزیزم متاسفم

ن متاسفانه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته بیستم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری