سلام وزن جنین ۳۰,هفته و ۲روز ۱۶۳۸گرم خوبه ؟

۸ پاسخ

منم امروز رفتم ۳۱ هفته وزنش ۱ و ۷۰۰ بود

منم ۳۰هفته و ۲روز دخترم ۱۶۰۰بود
۳۹هفته و ۲روز دنیا اومد ۳۲۴۰بود

عالیه

همون نصوحیان رفتی برا وزنش

عالیه عزیزم

من ۳۱ هفته رفتم ۱۸۷۰ بود
تو گهواره وزن طبیعی هر هفته رو میزنه

بله خوبه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی
مامان دختروپسری و🤰🏼 مامان دختروپسری و🤰🏼 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ❤دلوین❤ مامان ❤دلوین❤ ۹ ماهگی
مامان تو دلی💖 مامان تو دلی💖 ۹ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان 🌟❤️ مامان 🌟❤️ روزهای ابتدایی تولد