۲ پاسخ

ارههههه،خیلی پایینه،خودتو ببند به چیزای خونساز،اب انار،پسته،قرص اهن روزی دوتا استفاده کن،قرص مفنامیک هر ۸ ساعت یکی بخور تا خونریزیت بند بیاد

آره خیلی پایینه

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان بهارو باران مامان بهارو باران ۱۰ ماهگی