خانما به نظرتون نینیم جنسیتش چیه ؟

تصویر
۱۴ پاسخ

سونو منم شکل اینه حس میکنم پسره ولی هرچی میخاد باشه فرق نداره مهم سلامتیشه

پسره گلم مبارکه🥹💛✨️

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas

پسررررر

منم باید این چند روز برم برا جنسیت

ایشالا ک سالم ب دنیا بیاد عزیزم و بغلش بگیری

آخه اکثر سونو دختر دیدم سرشون خیلی گرده این انگار جور دیگس حسم میگ پسره

تو هفته ۱۳ خو معلومه برو سونو بده بفهمی

پسره ب نظرم

پسره

بنظرم پسره

دخمله...

پسره

بنظرم پسره

سوال های مرتبط

مامان آرهان و آنیا مامان آرهان و آنیا هفته بیستم بارداری
مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخملی💞 مامان دخملی💞 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخملی💞 مامان دخملی💞 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا ۲ ماهگی
مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد صالح 😍🫀 مامان محمد صالح 😍🫀 ۵ ماهگی
مامان غزل فرفری&🤰🏻 مامان غزل فرفری&🤰🏻 ۸ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۴ ماهگی