سلام دوستان بتای ۱۳۰۰ خوبه برای ۵هفته؟

۶ پاسخ

عزیزم مگه سونو نرفتی چندتا ساک تشکیل شده

خداروشکر😍

میشه عکسشو بذاری ببینم

آره گلم خوبه چن روز تاخیر دادین؟

سلام اره خیلی خوبه
من امروز ازمایش دادم ۱۰۰ بودم

عالیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه‌🐤 مامان جوجه‌🐤 هفته پانزدهم بارداری
مامان فراز🦋 مامان فراز🦋 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهوا🥰🎀👶🏻 مامان مهوا🥰🎀👶🏻 ۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۴ ماهگی
مامان گندم❤️🥺 مامان گندم❤️🥺 هفته یازدهم بارداری