۸ پاسخ

اره عزیزم

اره عاليه

صدرصد ولی سعی کن ماها آخر به تعداد بخوری مثلا شیش تا پسته بادوم فندوق...چون گرمیجات خیلی بخوری بچه زردی میکنه

بهترینه منم روزی ی مشت میخورم مغز تخمه هم بخور

بخور نوش جان

آره عزیزم
سرشار از فیبر و آهن و کربوهیدرات سالم برا بدن خودت و نی نی هست

آره عالیه خصوصا هفته های آخر که بچه خیلی وزن میگیره

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان یاسان مامان یاسان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رَنگی 🐥💕 مامان جوجه رَنگی 🐥💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری