۶ پاسخ

همش الکیه فقط مادر و بچه دچار ریسک دیابت و فشار خون میشن

دلستر و بستنی چون قند دارن از هفته ۳۵ روزانه استفاده کن الان زوده
ولی حلیم میتونی بذاری تو وعده هر روز یا یک روز در میون صبحانت
غذای کبابی و پروتیتن مثل گوشت و مرغ و هر روز بخوری
ولی چیزای قندی از الان نخور بعدا که ازمایش گلوگز بدی به مشکل میخوری
بعد برای چی میخوای بچه چاق دنیا بیاد هرچی کوچولوتر زایمانش راحت تر بعد از زایمان زود وزن میگیره با شیر دادن مداوم
مخصوصا خودت میگی وزنت بالاست هرچقدر بیشتر چاق بشی زایمانت سختتر میشه مراقب سلامت خودت هم باش

مثلا من گوشت و مرغ کبابی رو بهم دکتر گفت حداقل یه وعده غذاییت باشه پسته روزی ۵ تا بادام روزی ۱۰ عددو... بسته به وزن خودت تغذیه فرق میکنه عزیزم

به من گفتن اینا فقط ریسک دیابت بارداری رو بالا میبره، بهترین چیزی که تاثیرگذاره توی وزن گیری پروتئین کافیه

قندت می‌ره بالا دلستر نخور تخم مرغ وموز بخور

مامانای خوشکل .
کلی جنس جدید نوزادی اوردم
هم وارداتی هم اقتصادی
هر قیمتی بخواین جنس داریم
همه ضد حساسیت و با کیفیت عالی
یه سر به کانال روبیکامون بزن کلی مامان اونجان و خرید کردن و راضی بودن

ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

سوال های مرتبط

مامان یاسان مامان یاسان روزهای ابتدایی تولد
مامان معید مامان معید هفته سی‌وششم بارداری