بچه پایینی دختره بنظرتون جنسیت بچه بالایی چیه؟

تصویر
۸ پاسخ

سلام گلم این ماما تشخیص جنسیت انجام میده پیامش بده راهنمایت کنه.
پیج اینستا وایتا و روبیکا nini_bardari99
واتساپ وتماس
09055484640

عاقا پفک میگن ارزش غذایی نداره و اشکال نداره خوردنش ولی من میگم زیادیش زردی میاره بر بچه درسته ؟

الان نیستم خونه منم بعد رفتم خونه میذارم بهم بگید بچم چیه بنظرتون

بالایی پسر پایینی دختر

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas

احتمالا پسرههه ...چون شکل سرش فرق میکنه .خدووو

و همینطور فک هاشون حالت مربعی هست پسرن دیدم

بالا پسر انگار پایین دختره حسم میگ

سوال های مرتبط

مامان جوجو علی💙 مامان جوجو علی💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهرسانا🎀مهراسا مامان مهرسانا🎀مهراسا ۸ ماهگی
مامان کنجد🩷✨🎀 مامان کنجد🩷✨🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لیام مامان لیام قصد بارداری
مامان وانیل مامان وانیل روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی🧸✨️ مامان فسقلی🧸✨️ ۲ ماهگی
مامان آوا مامان آوا ۱ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی💙 مامان فسقلی💙 هفته سی‌ودوم بارداری