درد واژن تا کی هست؟😐

۹ پاسخ

تااخرش😁

چرا من درد واژن ندارم

من امروز کار کردم درد گرفته خیلی

هرچی میگذره چون بچه سنگینتر میشه بدتر میشه

من روز به روزم شدیدتر میشه

من تیر میکشه و درد میاد خیلی میترسم طبیعی نباشه

منکه هنوز دارم😂

من نداشتم تا حالا

قطعا تا زایمان
بچه بزرگتر میشه فشار میاد به واژن دیگه

سوال های مرتبط

مامان یار پسرم مامان یار پسرم هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان وشهرزاد👶 مامان شاهان وشهرزاد👶 ۵ ماهگی