این درد مزخرف واکسن کزاز تا کی هست😭😭

۹ پاسخ

چند هفتگی باید بزنیم منم دارم

من هز درد همش تهوع داشتم

من زدم خیالم نیومد

اره منم خیلی درد کشیدم بدتر از واکسن انفولانزا بود

من سه روز سردرد شدم

سه روز کامل🫠

من تا ۵ روز درد شدید

برامن چندروزطول کشید تب کردم بادست دردشدید

کی زدی چجوره مگه
منم قرار بزنم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان امیرحافظ💙🌙 مامان امیرحافظ💙🌙 ۷ ماهگی
مامان پندار و دلدار مامان پندار و دلدار ۷ ماهگی
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۵ ماهگی