۲ پاسخ

بیشتر عصرا و شبا دلشون درد میگیره
همش میگیره بچه یهو جیغ بزنه گریه می‌کنه بعد آروم میشه چند ساعت همینجورین بعد اوکی میشن

یکیش اینکه بدون مشکلی شروع به گریه میکنه و اروم نمیشه هی شیر میخواد اما نمیخوره گاهی هم سیره اما میخواد شیر بخوره باز گریه میکنه ، من صدای سشوار دانلود کردم با اون اروم میشه

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی