تب سنج دیجیتالی چ مارکی خوبه قیمتش چنده؟

۲ پاسخ

من آکوخریدم خیلی راضیم،۴۶۰خریدم

بنظرم دیجیتالی نگیر جانم
از همینایی ک روی پیشونی میزارن خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم🍼🩵 مامان پسر قشنگم🍼🩵 ۱۱ ماهگی
مامان یکی یدونم مامان یکی یدونم ۱۷ ماهگی
مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی
مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی