خانوما قرص آسپرین توی بارداری برا چی میدن؟؟

۹ پاسخ

برا خونرسانی جنینه و غلظت خون

بعد از نهار بابد خورده بشه

غلظت خون

و جلوگیری از ورم کردن

من فشار خون بارداری دارم در کنار قرص فشار آ اس آ و آمپول هم استفاده میکنم

من از۱۲هفته بارداریم میخورم

خونرسانی به جنین

بمن چون جفتم خونرسانیش ضعیف بود داده

براخون رسانی بهترجنین

سوال های مرتبط