سلام هزینه سنو داخلی چقده؟ در اهواز البته

۶ پاسخ

سلام واژینال پارسال ۶۰۰ بود الانو نمیدونم

طلایین داری عزیزم

شما زبر نظر کدوم دکتر هستین؟؟

چون درد دارم ...درد واژن و مثانه گف طول دهانه رحم رو بدونیم که بتونم برات تصمیم درست بگیرم ...

بستگی به جاش داره من چندین بارگرفتم مهدی پور خانم هستن و شلوغ وتمیز یسری رفتم پیش دکتری مرد بود ولی منشی بیمارآماده میکنه روش ملافه میکشه دستگاه آماده میکنه دکترفقط کارشوانجام میده یسری اول بود بازم همینکارکردمردبود ولی ملافه دکترتمیزنبود دیگه خوشم نیومد دوباره برم ولی اون دوتا آقایی که گفتم کارشون دقیق بود

چرامیخوای سونو داخلی بگیری

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توراهـی👶🏻♡ مامان توراهـی👶🏻♡ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان امین مامان مامان امین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رستا مامان رستا ۱۰ ماهگی