4روز تاخیر پریودی و اصلا علائم پریودی ندارم 😑

۷ پاسخ

عزیزم حامله بودی یا نه

سلام خانما من ۴ روز عقب انداختم بچم نه ماهش احتمال داره برای دوران شیردهی باشه

منم ۴ روز تاخیر با بی بی منفی😔

بی‌بی بزن

انشاالله این اتفاق برای شما بیفته

خواهر شوهرم هم هیچ علائمی نداشت ولی باردار بودو نمیدونست

بیبی بزن

سوال های مرتبط

مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری