سلام دوستان گلم دارم میرم آزمایش قند ۲۴هفته ۶روز خوبه ؟

۶ پاسخ

خوبع عزیزم ۳روز فرقمونه😍

سلام منم امروز آزمایش قند داشتم

منم ۲۳ هفته و ۴ روز رفتم

سلام آره خوبه عزیزم

آره وقت خوبیه

من۲۳هفته و۳ روز رفتم آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسری👶🩵 مامان پسری👶🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۰ ماهگی