۲۴هفته خوبه برم براازمایش قند؟

۸ پاسخ

اره منم ۲۴ هفته رفتم

خوبه آره من ۲۷ هفته رفتم

من بهداشت تاریخ زد دقیقا روزی ک 24 هفته ام کامل شد بود

من دیروز رفتم

۲۵ بری بهتره

دکترت باید بگه چه تایمی بری

اره تا ۲۸ هفته وقت داری

24 تمام شد برو

سوال های مرتبط

مامان آواوتودلی❤️ مامان آواوتودلی❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان النا.لیانا مامان النا.لیانا روزهای ابتدایی تولد