۲ پاسخ

سلام و منی که هنوزازمایش قند روندادم حسش روندارم برم صب بایدبرم پسرم خوابه نمیشه تنهاش بذاری بیدارم نمیشه بیادوایسم بیداربشه ازگشنگی ضعف میکنم

ببین مشکلی نداره ولی اون هفته ها قند میره بالا. واسه همین از ۲۴ تا ۲۸ بهترین زمانشه. ممکنه الان نداشته باشی سه چهار هفته دیگه بره بالا

سوال های مرتبط

مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مرسانا و دلانا مامان مرسانا و دلانا ۶ ماهگی