۲ پاسخ

واسه دختر من دو روز خوب بود بعدش دیگه اثر نداشت منم ندادم اگه دکتر نوشته که خودش گفته چقد باید بدی اما اگه خودت میخوای بدی روش نوشته واسه هر سنی چه مقدار باید بدی

برای چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان قلب🫀🩵

مامان مامان قلب🫀🩵 مامان ۹ ماهگی
مامان 🌛ܩߊ‌ܣܠࡅ࡙ࡍ߭🐣 مامان 🌛ܩߊ‌ܣܠࡅ࡙ࡍ߭🐣 ۱ سالگی
مامان جوجوممد(تیارا) مامان جوجوممد(تیارا) ۱۷ ماهگی
مامان گندم خانوم مامان گندم خانوم ۸ ماهگی