سلام خانوما سنو دادم ببینید لطفاً

تصویر
۱۳ پاسخ

سلام گلم منم ۵هفته رفتم همینجوری بود ، ۸هفته هم رفتم برا قلب

عزیزم من ساک بارداری بود گفت دو سه هفته دیگه بیا برای من ۶میل بود اندازه شما

یک ماه دیگه بری برا قلب خوبه
ان شاءالله تشکیل میسه تا اونموقع.
زودتر دیگه نرو

بسلامتی عزیزم مبارکه 😍
ولی چون زود رفتی هنوزه برا تشکیل قلب
۳هفته دیگه بری ایشالا قلبش هم تشکیل شده 🙏🏻

عزیزم آخرین پریودت کی بوده؟

سنو شکمی عزیزم؟

خداروشکر خوبه . هفته ۹ یا ۱۰ برو برای قلب ک صدای قلبشم پخش کنه برات

خوبه عزیزم انشالله چند هفته دیگه قلبشم‌ تشکیل میشه❤️

هنوز خیلی زوده کیسه زردتم تشکیل نشده هنوز

خوبه عزیزم ساک حاملگی دیده شده زود رفتی بزار دو هفته دیگه باز سنو بده ایشالا قلبشم تشکیل شده تا اون موقع

سلام خوبی عزیزم مبارکه یکم زود رفتی انشاالله هفته های بعد قبلش تشکیل بشه😍

ساک حاملگی دارین ولی هنوز داخلش چیزی مشخص نیست برای همون نوشته چند هفته بعد برین که خیالتون راحت بشه

خوبه زود رفتی میموندی هشت هفته می‌رفتی تا خیالتم راحت میشد

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور هفته دهم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته هشتم بارداری
مامان پرنسس خونه🩷 مامان پرنسس خونه🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری