ابغوره ضرر نداره؟

۴ پاسخ

والا من ۸ هفته ام دیونه ابغوره شدم با سالاد میخورم خالی میخورم لواشک میریزم تو ابغوره میخورم دست خودم نیست همش ویار ابغوره دارم بدجور

بله نخور .من می خوردم تا پریود بشم

فشار رو خیلی میاره پایین
زیاده روی نکن

نه اندازه بخور زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان مشخص نیست مامان مشخص نیست ۱ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امین من🫀 مامان امین من🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری