۵ پاسخ

کسی بودع رفته باشه اکو قلب گفته باشن مشکلی هس؟

من جایی که رفتم سونو گفت ۲ تومن
رفتم مرکز طبی کودکان، فوق تخصص قلب کودکان انجام داد ۳۰۰ و خرده ای شد با بیمه
اگر تهرانید برید اونجا
اول زنگ‌بزنید وقت بگیرید بعد

دیروز انجام دادم یک ونیم شد

من دیروز انجام دادم با آنومالی با هم جدا قیمتش رو نمیدونم

چند هفته بایدباشی برای اکوی قلب

سوال های مرتبط

مامان فرفری🐣وتودلی🎀 مامان فرفری🐣وتودلی🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان 🦋🧚🏻‍♂️ مامان 🦋🧚🏻‍♂️ هفته هجدهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گیلاس🍒💞💖 مامان گیلاس🍒💞💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری