۵ پاسخ

مثه بقیه واکسنا بود اوتطوری ک مامانای دیگه میترسوندن نبود
چن ساعت اول پاهاش درد داشت تا میخواست نق نق کنه کاری ک دوست داشت انجام دادم دخترم توپ بازی و دوست داره
فوتبال بازی کردم نزاشتم اصلا بشینه تبش هم با پاراکید کنترل شد

اینقدام سخت نیس مرتب قطرشو بدی ۲ ۳ روزه خوب میشه

تبش فقط شب اول و فردا نهایتا تا بعد از ظهره ، دردش هم تا فردا عصرشه

دختر من خیلی اذیت شد سه روز تب داشت و چند روز پا درد ایشالا برا شما اینجوری نباشه

دردش شب خوب میشه
ولی یه شب تا صبح تب میکنه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۱ سالگی