بچه های ۱۸ماهتون چی میگن

۴ پاسخ

مامان بابا دده اده نه ببعی آبه آره دایی ممه قاقا تاپ تاپ

فقط آب رو منظم و به موقع میگه
بقیه چیزا رو وقتی میگی تکرار میکنه
هممش میگه آنه آنه آنه😑

ولی فقط دده رو خیلی میگ بقیه کلمات هروقت دلش بخادمیگه

مامان .بابا.دده . اد .رفت . نه .چیشد.دست . حیدر هرازگاهی م یچیزایی میگ مثلاامروزگف دست نزن

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی