میگم میتونم ذرت مکزیکی بخورم بچه شیر میدم

۲ پاسخ

خیلی خیلی زیاد نفخ داره نخور عزیزم

قارچ داخلش نفخ داره نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۶ ماهگی
مامان لیان مامان لیان ۳ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۵ ماهگی
مامان مامان دخمل ها مامان مامان دخمل ها ۱۰ ماهگی
مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی