۴ پاسخ

من از اول که دنیا اومد همه چی خوردم شیر م دادم دا درد نشد خداروشکر عادت کرد

نفخ داره

سلام نه خیلی نفخ داره بهتره نخوری

ب شدت نفخ داره من عصر خوردم از نفخ نابود شدم دیگه

سوال های مرتبط

مامان هانیسا🩷 مامان هانیسا🩷 ۱۱ ماهگی
مامان علیرضاوارکان مامان علیرضاوارکان ۱۳ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۰ ماهگی
مامان میرال 🍓🌙💖 مامان میرال 🍓🌙💖 ۱۱ ماهگی