۵ پاسخ

فک کنم کلا باید هوا بخوریم تو دوران شیردهی🫠😢

بخور بابا بیخیال

من میخورم بعدش عرق نعنایی چیزی میخورم واسه نفخش

خیلی باد داره عزیزم

بخور عزیزم بعدش عرق نعنا یکم بخوز

سوال های مرتبط

مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۵ ماهگی
مامان 🩵 آقا یزدان 🩵 مامان 🩵 آقا یزدان 🩵 ۹ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۶ ماهگی
مامان لیان مامان لیان ۳ ماهگی
مامان باران🎀شاهان💙 مامان باران🎀شاهان💙 ۱ ماهگی
مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 ۱۳ ماهگی