کسی نجمیه تهران زایمان کرده؟

۴ پاسخ

من نجمیه زایمان طبیعی انجام دادم ماماهایی که بودن خانم رحمانی و مهدوی خیلی با اخلاق و خوب بودن، پزشکمم خانم زهدی اقدم بود با اینکه شب بود زایمانم ساعت ۸ و ۱۰ شب اومد سر زد ساعت ۱ نصف شب هم که ز زدن بهش که ۸ سانتم اومد بالا سرم و خودش بچه رو بدنیا آورد، پرستارها هم خوب و مهربون بودن. انتظامات هم حتی خیلی خوب و با اخلاق بودن. خدا خیرشون بده

سلام بله من زایمان کردم و بسیار راضی بودم
طبیعی زایمان کردم پیش دکتر درویش زاده ، بعدشم اتاق خصوصی گرفتم، خیلی راحت بودم . پرسنل هم خیلی مهربون و خوب بودن

بدرد نخور ترین و کثیف ترین بیمارستانه

چندنفر از دوستام رفتن و تعدادی راضی بودن تعدادی ناراضی..بسته به شرایطتون داره ک نرمال باشه یا ..

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی
مامان مامانِ پِندار🩵🐣 مامان مامانِ پِندار🩵🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری