من ۷ماهه و نیم پیش دکتراش همه خوبن ، فقط شلوغ از پرستارا راضی نبودم
من ده روز اونجا بستری بودم اصلا خوب نبود پرستاراش و دکتراش
من دو تا دوستام اونجا زایمان کردن راضی بودن.
خودم وقتی بچم ۳ روزش بود یه شب اونجا بستری شدم. خیلی خوب بود. پرستاراش دلسوز بودن. گوشی هم آزاد بود.
طبیعی هستی یا سزارین؟
اسم دکترت چیه؟
بیمه ن م هستی؟
باید با چادر بری با چادر بیای .
دوربین گوشی نمیتونی دست بگیری
برو محب کوثر
من ۷سال پیش
وااای،نه . دوستم اونجا زایمان کرد میگفت پرستاراش به شدددت وحشی و خشنن.
بچه سالمم باشه به طور بستری میکنن نگه میدارن به خاطر پول بیشتر .
بیمارستان مردم هم خوب نیس . برو پیامبران یا نیکان اقدسیه
سلام نه به درد نمیخوره من یه عمل اونجا داشتم هیچکس راه نمیدن حتی موبایل نمیتونی ببری داخل و فقط زایمان طبیعی انچام میدن
خودم پیامبران بودم فوق العاده بود
عزیزم من دخترخاله م اونجا زایمان کرد،راضی بود در کل،ولی پسرش و ۳ شب که میگفت مشکل خاصی هم نداشته nice نگه داشتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.