سلام کسی بیمارستان نجمیه زایمان کرده؟خوبه برای زایمان؟

۱۰ پاسخ

من ۷ماهه و نیم پیش دکتراش همه خوبن ، فقط شلوغ از پرستارا راضی نبودم

من ده روز اونجا بستری بودم اصلا خوب نبود پرستاراش و دکتراش

من دو تا دوستام اونجا زایمان کردن راضی بودن.
خودم وقتی بچم ۳ روزش بود یه شب اونجا بستری شدم. خیلی خوب بود. پرستاراش دلسوز بودن. گوشی هم آزاد بود.
طبیعی هستی یا سزارین؟
اسم دکترت چیه؟
بیمه ن م هستی؟

باید با چادر بری با چادر بیای .
دوربین گوشی نمیتونی دست بگیری

برو محب کوثر

من ۷سال پیش

وااای،نه . دوستم اونجا زایمان کرد میگفت پرستاراش به شدددت وحشی و خشنن.
بچه سالمم باشه به طور بستری میکنن نگه میدارن به خاطر پول بیشتر .
بیمارستان مردم هم خوب نیس . برو پیامبران یا نیکان اقدسیه

سلام نه به درد نمیخوره من یه عمل اونجا داشتم هیچکس راه نمیدن حتی موبایل نمیتونی ببری داخل و فقط زایمان طبیعی انچام میدن

خودم پیامبران بودم فوق العاده بود

عزیزم من دخترخاله م اونجا زایمان کرد،راضی بود در کل،ولی پسرش و ۳ شب که میگفت مشکل خاصی هم نداشته nice نگه داشتن

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی‌جان مامان نی نی‌جان ۹ ماهگی
مامان آوش مامان آوش هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته پانزدهم بارداری