۲ پاسخ

من زایمان کردم سزارین
خیلی عالی نیست خوبه
من تجربه خاتم رو هم دارم ترجیحم خاتمه
نجمیه کلا خانم هستن تمام کادر

بله من ۳سال پیش زایمان کردم خوب بود.

سوال های مرتبط

مامان نی نی‌جان مامان نی نی‌جان ۹ ماهگی
مامان هامین 🧸 مامان هامین 🧸 هفته بیست‌وششم بارداری