خانما از ۱۲هفته به بعد جنین میره داخل شکم

۴ پاسخ

برامن هنوز زیر شکم هست

نه منم‌هنوز نزفته گفتن از بیست به بعد میره

نه مال من هنوز زیر شکممه ☹️

سلام اره

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان محمد امین مامان محمد امین هفته چهاردهم بارداری
مامان نور✨️ مامان نور✨️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه🥰🤰 مامان پناه🥰🤰 ۲ ماهگی