من ۱۷هفته تازه مثل نبض دارم حس میکنم نه حرکت
نه خیلی زوده😁
من ۱۷هفته ام فعلا چیزی حس نکردم
منم ۱۲ هفتم گاهی حس کردم ولی نمیدونم درست حس کردم یانه. گاهی هیچی حسش نمیکنم داخل شکم انگار هیچز نیس بنظرتون طبیعیه؟
نهههههه
نه عزیزم هنوز خیلی زوده
بله من حس کردم...بجه دومم هست..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.