خانوما
پوشک بچه چند تا چ سایزی بگیرم؟؟

۷ پاسخ

شما ها کدام بیمارستان میخواهید زایمان کنید خانم ها

منم مولفیکس گرفتم سایز ۱

یکی سایز صفر بخر
بقیه یک

من مولفیکس یک گرفتم

زیاد نمیخاد بگیری یه دوبسته فعلا بسه چون ممکنه اصلا بعدا به بچت نسازه و بخای مارکشا عوض کنی

من مولفیکس گرفتم دوبسته سایز۱

تاپیک دیروزمو بخون

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری